Terwyl die blare in Victoriastraat verkleur en die kampus rustiger raak na 'n besige semester is dinge op die US se KI-toneel aan die gons. Daar is vir hierdie winter drie opwindende webinare in die AI² besprekingsreeks gereël, sowel as 'n a-sinkrone kortkursus oor KI-geletterdhede vir US-werknemers.
Webinar 4: Summatiewe assessering en KI
Die Afdeling vir Leer- en Onderrigverryking nooi elkeen uit na die vierde webinar in ons AI² besprekingsreeks, getiteld "Summatiewe assessering en KI." Tydens hierdie boeiende aanlyn geleentheid sal die raakpunte tussen summatiewe assesseringspraktyke en die toepassing van kunsmatige intelligensie in die konteks van hoër onderwys indringend bespreek word.
Wanneer: 21 Junie 2023 om 13:00
Registreer asseblief hier: Plak skakel
Meer inligting oor AI @ SU: DLTE-webwerf
Die vinnige vordering van generatiewe KI-tegnologie, insluitend ChatGPT, het besorgdheid gewek oor die integriteit van summatiewe assesseringstake wat ten dele of volledig tuis voltooi word. In hierdie vierde webinar in die AI²-besprekingsreeks sal ons ondersoek hoe ons ons assesseringspraktyke kan heroorweeg in die lig van die ontluikende KI-landskap. Deur te bou op die US se assesseringsbeleid en die konsep van evaluerende oordeel (Boud, 2018) in te sluit, sal ons die fundamentele doel van assessering ondersoek. Ons wil graag die potensiële geleenthede en risiko's wat deur generatiewe KI gebied word, oorweeg. Die impak hiervan op summatiewe assesseringstake, veral in die lig van studente se toegang tot hierdie tegnologieë, en hoe ons dienooreenkomstig daarop kan reageer, word ook bespreek.
Dr. Sharon Malan, van die Fakulteit Ekonomiese en Bestuurswetenskappe, sal haar waardevolle ervarings oor die aanpassing van die assessering in 'n Akademiese Geletterdheid-module met die gehoor deel. Die webinar sal afgesluit word met 'n vrae en antwoorde-sessie, kom deel dus gerus jou vrae!
Dr Sharon Malan is 'n hoogs gekwalifiseerde spreker met 'n PhD in Opvoedkundige sielkunde. Sy is ’n dosent en programkoördineerder vir die verlengde kurrikulumprogram in haar fakulteit. Sy het al haar navorsing op nasionale en internasionale konferensies gelewer, en fokus veral op temas soos assessering vir leer en die ontwikkeling van probleemgebaseerde leerbenaderings. Sharon se kundigheid sluit in opvoedkundige sielkunde, onderrigmetodologieë en die optimalisering van leerervarings.
Dr Hanelie Adendorff is 'n senior adviseur aan die US se SOL. Sy het 'n PhD in chemie, maar werk sedert 2002 in professionele ontwikkeling. Haar loopbaan en professionele ontwikkeling het begin met 'n belangstelling in gemengde leer, maar sy het sedertdien ook gewerk in die areas van assessering, fasilitering van samewerkende leer, wetenskapsonderrig en, meer onlangs, die dekolonialisering van die wetenskapleerplan. As 'n lid van die Fakulteit van Wetenskap se onderrig- en leerhub, werk sy saam met die Visedekaan (Onderrig en Leer) om die status van onderrig in die fakulteit te verbeter. Sedert die US se oorgang na uitgebreide afstandsonderrig, is sy betrokke by die institusionele navorsing oor assessering.
Teken hierdie datums aan:
Webinar 5: Waardes en AI-geaktiveerde opvoeding 25 Julie, 13:00-14:00
Webinar 6: Vorentoe met AI (paneelbespreking) 28 Augustus
AI-geletterdheidskortkursus: Nou aan die gang!
Die AI² besprekingsreeks is omskep in 'n geregistreerde US-kortkursus en dit is nou oop! In hierdie loodskursus verdiep deelnemers hulle in onderrig, leer en assessering in die era van KI deur artikels/hoofstukke te lees, die webinare te volg, generatiewe AI-gereedskap te verken en te reflekteer oor die impak daarvan op ons konteks.
Dit is 'n professionele leergeleentheid wat gratis aan US-personeel aangebied word en deelnemers kan teen hul eie tempo leer. Registrasie is oop en die eerste onderwerp(e) is reeds beskikbaar! Meld aan op die DLTE-webwerf en kontak Dalene Joubert (dvermeulen@sun.ac.za) met enige vrae.