Universiteit Stellenbosch
Welkom by Universiteit Stellenbosch
Top 10 van die IFLA PressReader Internasionale Bemarkingspryswenners 2024

SU Biblioteek se TikTok Reis

Die Fakulteitsbibliotekarisse van die Universiteit Stellenbosch se  Biblioteek- en Inligtingsdiens het biblioteek-angs onder studente geïdentifiseer as 'n beduidende hindernis tot die toegang tot kliëntediens. In reaksie hierop het hulle 'n TikTok-projek begin wat beide voorgraadse en nagraadse studente by Universiteit Stellenbosch teiken. Die TikTok-rekening, getiteld FacultyLibrariansSU, fokus op die dienste en ruimtes wat beskikbaar is vir studente en poog om in lyn te wees met die universiteit se strategiese doelwitte om 'n transformerende student ervaring te bevorder.

Innoverende Biblioteekbemarking

Die inskrywing, "Promoting the Library via TikTok," het uitgestaan vir sy kreatiwiteit en doeltreffendheid in die uitbeelding van die dienste en ruimtes beskikbaar vir studente by Universiteit Stellenbosch. Deur TikTok-tendense te benut, kon fakulteitsbibliotekarisse studente bereik op 'n platform wat vir hulle bekend is en die biblioteek op 'n prettige en informele manier uitbeeld. Fakulteitsbibliotekarisse het anekdoties opgemerk dat studente nou baie meer gemaklik lyk om hulle vir hulp te nader en dikwels hul genot van die videos noem.

Erkenning en Terugvoer

Die IFLA Jurie was baie beïndruk deur die veldtog en wil dit uitlig as 'n voorbeeld van beste praktyk in biblioteekbemarking oor die afgelope jaar. Hier is terugvoer van die Jurie:

“Universiteit Stellenbosch se dapper onderneming in TikTok om die biblioteek te bevorder, merk 'n baanbrekende sprong in studente-uitreik. Deur die lewendige wêreld van kortvorm video aan te gryp, het hulle biblioteekpromosie in 'n boeiende ervaring verander. Hierdie inisiatief toon nie net die biblioteek se hulpbronne nie, maar bevorder ook 'n gevoel van gemeenskap- en behoort onder studente. Universiteit Stellenbosch verdien applous vir sy vooruitdenkende benadering, wat die krag van sosiale media benut om te verbind, in te lig en te inspireer. Hul TikTok-veldtog staan as 'n bewys van die universiteit se verbintenis tot innovasie en studente-betrokkenheid."

Erkennings

Ons wil ons opregte dank betuig aan almal wat ons in hierdie onderneming ondersteun het. Van die biblioteekpersoneel wat aan die veldtog gewerk het tot die studente en fakulteit wat ons inhoud gebruik en gedeel het, julle ondersteuning was deurslaggewend om hierdie prestasie moontlik te maak. Ons bedank ook die IFLA PressReader Internasionale Bemarkingsprys-komitee vir die erkenning van ons pogings en die verskaffing van hierdie platform om ons werk uit te stal.

Vooruitsigte

Hierdie erkenning is nie net 'n oorwinning vir die US Biblioteek nie, maar 'n oorwinning vir ons hele gemeenskap. Dit beklemtoon die belangrikheid van innovasie in biblioteekdienste en die potensiaal vir biblioteke om op nuwe en betekenisvolle maniere met hul gehore te skakel. Ons is opgewonde om op hierdie momentum voort te bou, en om aan te hou om kreatiewe benaderings te verken om met ons gebruikers te skakel en die waardevolle hulpbronne wat ons biblioteek bied te bevorder.

As finaliste sal ons 'n sertifikaat van erkenning ontvang wat ons pogings en prestasies in biblioteekbemarking erken en 'n Premium PressReader-prys.

​Vir meer besonderhede, besoek die amptelike aankondiging: https://www.ifla.org/news/ifla-pressreader-international-marketing-award-winners-2024/