Universiteit Stellenbosch
Welkom by Universiteit Stellenbosch
Prof Fataar se boek ontrafel die narratiewe van swart studente binne die instelling
Outeur: Delecia Davids
Gepubliseer: 11/12/2023

Op 22 November 2023 het Universiteit Stellenbosch die verhoog geword vir 'n verhelderende diskoers toe die langverwagte boek, The Educational Pathways and Practices of Black Students at Stellenbosch University, bekendgestel is. Hierdie kompendium, geredigeer deur prof. Aslam Fataar, bevat waardevolle insigte van bydraers soos dr. Elzahn Rinquest, dr. Jennifer Feldman, dr. Jerome Joorst en Delecia Davids, almal afkomstig van Fakulteit Opvoedkunde.

Die kern van hierdie boek is 'n verbintenis om die narratiewe van swart studente binne die instelling te ontrafel. Bydraers het in deurslaggewende bevindings en kwessies gedelf en daarna gestreef om 'n taal te bou wat nie net studente erken wat dikwels op kampus gemarginaliseer word nie, maar ook sentreer. Prof. Fataar het die boek gepas beskryf as 'n kroniek van hierdie studente, wat "altyd dink, aanpas, intellektualiseer, strategies" terwyl hulle deur die ingewikkelde terrein van Universiteit Stellenbosch navigeer.

Die hoofstukke binne hierdie merkwaardige bundel oorskry die grense van die akademie en skilder 'n genuanseerde en outentieke uitbeelding van die studente se lewens. Dit voeg 'n ryk tapisserie van stories saam, wat deursettingsvermoë, veerkragtigheid en intellektuele krag weerspieël terwyl hierdie studente kreatief deur beide die kurrikulêre en ko-kurrikulêre landskap beweeg.

Die boekbekendstelling was nie 'n blote aanbieding nie; dit is in 'n dinamiese gespreksforum omskep. Bywoners het aktief betrokke geraak by die bydraers en vrae gestel wat dieper lae van begrip opgegrawe het. Boonop het die geleentheid 'n ruimte geword vir kollektiewe deel, met deelnemers wat hul eie stories vertel, wat 'n kragtige dialoog geskep het wat aanklank vind by die boek se temas. Op hierdie manier het die bekendstellingsgeleentheid die ervarings binne die boek weerspieël, met gehoorlede en respondente wat refleksies van hulself op sy bladsye gevind het.

Hierdie transformerende werk, 'n spieël wat uiteenlopende narratiewe en ervarings weerspieël, staan as 'n bewys van die krag van kwalitatiewe navorsing. Dit dien as 'n katalisator vir verandering, uitdagende perspektiewe, en baan die weg vir 'n meer getransformeerde en inklusiewe onderwyslandskap. In die gees van kritiese refleksie en konstruktiewe dialoog, verlig The Educational Pathways and Practices of Black Students at University Stellenbosch die weg na 'n toekoms waar elke student se reis erken, gevier en ondersteun word.