Onderwerp
Saam vorentoe in Leer en Onderrig by die Universiteit Stellenbosch: Waarnatoe volgende?
Aanbieder
Prof Deresh Ramjugernath
Kort biografie
Prof Deresh Ramjugernath is the Viserektor: Leer en Onderrigby die Universiteit Stellenbosch. Vantevore het hy gedien as die Viserektor: Navorsing by the Universiteit van KwaZulu-Natal (UKZN), en voor dit, ook by die UKZN as die Pro Vice-Chancellor: Innovation, Commercialisation and Entrepreneurship. Hy is as op 31 as vol-professor in Chemiese Ingenieurswese aangestel en het tot op datum meer as 350 eweknie-geëvalueerde artikels gepubliseer: as skrywer of medeskrywer, en meer as 345 nasionale en internasionele konferensie-aanbiedinge gedoen. Hy het ook meer as 90 Meesters- en 40 Doktorale studente afgelewer en het as studie- of medestudieleier vir 22 nagraadse genote opgetree.
Reklameteks
Van ERTLA tot ARTLA; van vermengdeleerondersteuning tot hibriedeleerprojekte; van die Akademieskap van Onderrig en Leer tot the Skollieskap van Opvoedkundige Leierskap: Waarheen is ons op pad en hoe gaan ons daar uitkom?
Prof Ramjugernath deel sy insigte en visie vir leer en onderrig by die Universiteit Stellenbosch, en bepeins die vraag: Waarnatoe volgende? Hoe gebruik ons ons institusionele meganismes, soos programhersiening en -vernuwing en die AVOL-konferensie om die gehalte van studente se leerervarings te bevorder? Hoe ry ons die volgende tegnologiese golf, sonder om in diepe werksladings te verdrink of deur 'n maalstroom van pandemiese verdriet meegesleur te word?
In die jaar waarin ons kies om met assesseringskwessies te worstel, met 'n opdoemende institusionele oudit wat wag, hoe evalueer ons onsself krities en reflekteer ons sorgsamenderwys op die pad vorentoe? Hoe beplan 'n mens te midde van wisselvallige onsekerheid en verweefde goëlery wat soos 'n vloedgolf wag om te breek?
Skakel vir die Microsoft Teams vergadering
Click here to join the meeting