U word genooi na die OLA (Onderrig-Leer-Assessering)-seminaar van 2024, aangebied deur die Afdeling vir Leer- en Onderrigverryking:
Onderwerp: KI is 'n hulpmiddel, nie 'n bron nie: GenKI-geletterheid vir SU
Sprekers: Dr. Hanelie Adendorff and Dalene Joubert
Datum: 13 August 2024
Tyd: 13:00–14:00
Plek: aanlyn by MS Teams: Join the meeting now
KI is 'n hulpmiddel, nie 'n bron nie: GenKI-geletterdheid vir SU
Sluit by ons aan vir die volgende Auxin-sessie waar ons generatiewe kunsmatige
intelligensie geletterdheid in onderrig-leer-assessering (OLA) aan die Universiteit
Stellenbosch (US) verken. Die frase “KI is 'n hulpmiddel, nie 'n bron nie” het 'n bietjie
van 'n mantra geword in ons kommunikasie rondom GenKI en OLA. Wat beteken dit
presies, en wat is die praktiese implikasies van hierdie stelling?
In hierdie sessie sal ons die volgende bespreek:
articles/chapters
on the topic,
directly related to
teaching and
learning at SU).
- Please include DOI
and/or hyperlinks
to the article, to
ensure access.
3. Kumar, R., Eaton, S.E., Mindzak, M., & Morrison, R. 2024. Academic
Integrity and Artificial Intelligence: An Overview. Part IX, Chapter 92
In: Eaton, S. E. (ed.). Handbook of Academic Integrity. Singapore:
Springer Nature. DOI: 10.1007/978-981-287-079-7_153-1.
4. Perkins, M., Furze, L., Roe, J., MacVaugh, J. 2024. The Artificial
Intelligence Assessment Scale (AIAS): A Framework for Ethical
Integration of Generative AI in Educational Assessment. Journal of
University Teaching and Learning Practice, 21(6).
5. CTL webpage on GenAI in TLA: https://www.sun.ac.za/english/learningteaching/ctl/t-l-resources/ai-in-tla-at-su
Keywords AI, GenAI Literacy, Teaching-Learning-Assessment
Date of presentation 13 Aug, 2024, from 13:00 to 14:00 SA time.
Venue MSTeams
Enquiries Simbongile Ntwasa [sim@sun.ac.za]
Die US se riglyne vir toegelate KI-gebruik en ons eie KI-geletterdheidsraamwerk.
Moeilike onderwerpe soos KI se vooroordele en hoe om KI-hulpmiddels (nie) te verwys
(nie).
Deurentyd sal ons aan die hand van praktiese voorbeelde onderskeid tref tussen die
gebruik van KI as 'n ondersteunende hulpmiddel en die hantering daarvan as 'n bron
van inligting. Aangesien KI al hoe meer geïntegreer word in ons OLA-praktyke, is dit
noodsaaklik om hierdie onderskeid te verstaan om akademiese integriteit te handhaaf
en die doeltreffendheid van ons werk te verseker. Saam kan ons hierdie ontwikkelende
landskap navigeer en meer gemaklik raak met KI-tegnologieë in ons midde.
Dalene Joubert is die nuwe toevoeging tot die US se Sentrum vir Onderrig
en Leer (SOL) se adviseurspan. Sy het ʼn gedeelde meestersgraad van US en
die Universiteit van Leiden, 'n nagraadse onderwyssertifikaat van Unisa, en is
tans besig met haar PhD in Vertaling aan US. Dalene het 'n passie vir leer en
onderrig, en is al vir meer as 'n dekade in dié ruimte werksaam. Sy het aan
beide die Rhodes Universiteit en US doseer, en was voorheen ook 'n
hoërskool-onderwyser. Sy is mal oor haar werk en verken tans die kruispunt
waar AI, onderrig, leer en assessering en die US ontmoet.
Dr. Hanelie Adendorff is 'n senior adviseur aan die US se SOL. Sy het 'n PhD
in chemie, maar werk sedert 2002 in professionele ontwikkeling. Haar
loopbaan en professionele ontwikkeling het begin met 'n belangstelling in
gemengde leer, maar sy het sedertdien ook gewerk in die areas van
assessering, fasilitering van samewerkende leer, wetenskapsonderrig en,
meer onlangs, die dekolonialisering van die wetenskapleerplan. As 'n lid van
die Fakulteit van Wetenskap se onderrig- en leerhub, werk sy saam met die
Visedekaan (Onderrig en Leer) om die status van onderrig in die fakulteit te
verbeter.
Aanbevol
e leesstof:
1. Die US se: 'Guidelines on allowable AI use and academic integrity in assessment':
https://www.sun.ac.za/english/learningteaching/ctl/Documents/Interim%20SU%20guidelines%20on%20allowable%20AI%2
0use%20and%20academic%20integrity.pdf
2. Die US se KI-geletterdheidsraamwerk: https://www.sun.ac.za/english/learningteaching/ctl/Documents/AI%20literacies%20framework.png
3. Kumar, R., Eaton, S.E., Mindzak, M., & Morrison, R. 2024. Academic Integrity and
Artificial Intelligence: An Overview. Deel IX, hoofstuk 92. In: Eaton, S. E. (ed.).
Handbook of Academic Integrity. Singapoer: Springer Nature. DOI: 10.1007/978-
981-287-079-7_153-1.
4. Perkins, M., Furze, L., Roe, J., MacVaugh, J. 2024. The Artificial Intelligence
Assessment Scale (AIAS): A Framework for Ethical Integration of Generative AI in
Educational Assessment. Journal of University Teaching and Learning Practice,
21(6).
5. SOL se webblad oor KI in OLA: https://www.sun.ac.za/english/learningteaching/ctl/t-l-resources/ai-in-tla-at-su