Universiteit Stellenbosch
Welkom by Universiteit Stellenbosch
US bied 'n hibriede oplossing vir leer
Outeur: Operations and Finance
Gepubliseer: 29/03/2021


Soos ons studente na kampus terugkeer, maak hulle kennis met die nuwe Extended Learning Spaces Project (ELS) as deel van die US se nuwe leer- en onderrigdigitaliseringstrategie, insluitend hibriede leer.

Ons spanne vir inligtingstegnologie en Fasiliteitsbestuur het hard gewerk om die nuutste videostromingsvermoëns in alle lesingslokale te beplan.

Die projek sal 'n geïntegreerde oplossing bied om 'n onderrigmodel moontlik te maak wat gelyktydige klas- en aanlynleer ondersteun. Met behulp van die Microsoft Teams-platform kan dosente klasse aanbied waar die helfte van die studente dit fisies kan bywoon. Die ander helfte sal aanlyn by die klas aansluit en op hierdie manier het albei groepe 'n soortgelyke leerervaring.

Die projek sal die klasstelsels integreer in die Microsoft Teams-omgewing sowel as SUNLearn, wat klank en video naatloos oordra, terwyl die gehalte van die inhoud ook behoue bly. Die sessies sal ook opgeneem word sodat studente dit kan hersien. Die stelsel is ontwerp om grotendeels outomaties te wees, en bedienings sal intuïtief en maklik wees om te gebruik. Dit sal die las vir dosente tot die minimum beperk. 'n Deel van die projek is om die ondersteuning- en instandhoudingstrukture asook die volhoubare finansiering van die oplossing daar te stel.

Die doel is om die meeste geskeduleerde lesingslokale van die Universiteit teen einde Mei 2021 toe te rus. Die oorblywende skeduleerbare lokale sal in die volgende fase toegerus word. 

Tans is Fasiliteitsbestuur besig om die ontwerpoplossings te finaliseer. Om die installasietyd in die klaskamer tot die minimum te beperk, is besluit om 'n losstaande Audio-Visual (AV) -konsole te ontwerp wat kan inprop en vertoon word in die verskeidenheid lesingtoonbanke in lesinglokale regoor die kampus. Hierdie benadering sal die installasie standaardiseer en die onderbrekingstyd in lesinglokale tot die minimum beperk.