Hierdie
kursus bied deelnemers die geleentheid om assesseringspraktyke, en –konsepte
met kollegas te bespreek. Belangrike
assesseringstemas soos die verskillende doeleindes van assessering,
konstruktiewe belyning, terugvoer, eweknie- en selfassessering, en meer, kom
aan bod. Deur aktiewe deelname sal daar van jou verwag word om krities te
reflekteer op jou eie assesseringspraktyke en om assesserings te ontwerp wat
studenteleer bevorder.
US-personeel
wat betrokke is by die assessering van leer kan deur hulle fakulteit genomineer
word om aan hierdie gratis kursus deel te neem. Die kursus loop twee maal ’n
jaar en deelnemers kan kies om vir die 1ste of 2de semester te registreer.
Aanbod:
- NQF-vlak
8; vyf krediete
en 50 leerure.
- Attend
during either the 1st or the 2nd semester.
Modus:
- Gemengdeleer
- Drie
kontaksessies,
aangesig-tot-aangesig
- Aanlynleer
en
-samewerkingsgeleenthede
Datums
van kontaksessies:
1e Semester | 2e Semester |
6 Februarie 2024 7 Februarie 2024 30 Mei 2024 | 4 Junie 2024 5 Junie 2024 29 Oktober 2024
|
Ekstra
inligting:
Die kursus is ontwerp om in pas te wees met die hersiene Assesseringsbeleid (2022), en assessering te
ondersteun wat studenteleer
bevorder. Die kortkursus lyk soos volg:
