Undergraduate Bursaries & Loans
Welkom by Universiteit Stellenbosch

 

​​​



Registreer vir IntelliMali

Hoe om jou bankbesonderhede te registreer:
Die bankbesonderhede-opsie word eers beskikbaar sodra 'n kontanttoelaag aan jou rekening toegeken is. As geen kontanttoelaag toegeken word nie, benodig ons nie u bankbesonderhede nie. U sal 'n SMS ontvang om u bankbesonderhede te bevestig sodra 'n kontanttoelaes aan u toegeken is. 

Aanlyn portaal (www.intellizone.co.za)

1. Teken aan by ons studenteportaal by www.intellizone.co.za met jou identiteitsnommer en PIN
• As jy nog nie 'n PIN per SMS ontvang het nie, maak asseblief seker dat jou selfoonnommer korrek is. As dit verander het, verander op jou US studenteprofiel 
• As jy nie kan aanmeld nie, kan jou rekening gedeaktiveer of gesluit wees. E-pos of bel ons asseblief om jou rekening oop te maak. E-pos ons by info@intellimali.co.za

2. Sodra aangemeld, Klik op Rekeninge -> Rekeningbesonderhede opsies
• Maak asseblief seker dat jou e-posadres korrek is. U sal 'n verifikasie-e-pos by hierdie e-posadres ontvang. As dit leeg is, vul dit asseblief in. 
• As dit verkeerd is, stuur asseblief 'n e-pos na info@intellimali.co.za met die korrekte e-posadres sodat ons dit kan bywerk.

3. Die toelae gelaai sal verskyn en daarna die bankbesonderhede-afdeling. Dit sal leeg wees as jou besonderhede nog nie ingevoer is nie.

4. Vul die vereiste velde in (Rekeninghouer, Banknaam, Rekeningnommer, Rekeningtipe). 
As jy 'n Nedbank-rekening het, gebruik asseblief "Tjek" as die rekeningtipe, selfs al is dit 'n spaarrekening.

5. Sodra dit gedoen is, druk die Stoor veranderinge knoppie aan die onderkant links van die bladsy. Sodra jy op hierdie knoppie druk, sal 'n waarskuwing verskyn. NB! Moenie op die "Skrap Hangende Verifikasie"-knoppie klik nie. 
• Wag asseblief vir die e-pos en bly aangemeld by jou profiel
• As jy nie die e-pos binne 'n paar minute ontvang het nie, kyk asseblief of jou e-posadres korrek is.

6. U sal 'n e-pos met 'n verifikasieskakel ontvang.Maak jou e-pos oop en klik op die verifikasieskakel om die bankbesonderhederegistrasieproses te voltooi.
• Jy moet by jou rekening aangemeld word voordat jy op die verifikasieskakel druk
• Sodra dit geverifieer is, sal die waarskuwing verdwyn

7. Jy sal 'n SMS op jou geregistreerde selfoonnommer ontvang om te bevestig dat bankbesonderhede bygewerk is
• Die SMS is om jou in kennis te stel dat jou bankbesonderhede verander het. Dit is net 'n bekommernis as jy nie jou bankbesonderhede verander het nie

Vrae wat dikwels gevra word

V: Ek het nie 'n PIN ontvang nie
A: Óf jou nommer het verander, óf 'n toelae is nog nie aan jou toegeken nie. Maak asseblief seker dat die Sentrum vir Beurse en Lenings die korrekte besonderhede het

V: Ek het nie die opsie om bankbesonderhede in te voer nie
A: 'n Kontanttoelaag is nog nie aan jou toegeken nie. Jy sal 'n SMS ontvang wanneer die toekenning gedoen is. Maak asseblief seker dat jou selfoonnommer reg is.

V: Ek het nie die verifikasie-e-pos ontvang nie
A: Die e-posadres wat ons op u rekening het, kan verkeerd wees. Maak asseblief seker dat dit korrek is en stuur vir ons 'n e-pos om dit op te dateer.

V: Ek kan nie my e-posadres of selfoonnommer bywerk nie
A: Om sekuriteitsredes kan ons jou nie toelaat om hierdie besonderhede op te dateer nie. Stuur asseblief vir ons 'n e-pos vanaf die e-posadres waaraan u wil opdateer, of bel ons om die selfoonnommer op te dateer

V: Ek het die e-pos ontvang, en ek het op die skakel gekliek, maar dit sê "Verifikasie het misluk"
A: Jy het waarskynlik op die "Skrap Hangende Verifikasie" knoppie gedruk. Teken asseblief uit, voer weer jou bankbesonderhede in, wag vir die e-pos en druk dan verifieer. Moenie op die "Skrap Hangende Verifikasie"-knoppie druk nie

V: Ek het my bankbesonderhede opgedateer. Wanneer sal ek my betaling ontvang
A: Bankbetalings word gewoonlik op 'n Dinsdag en Vrydag verwerk. Op hierdie dae stuur ons 'n betalingsinstruksie aan u bank. Dit neem gewoonlik tussen 24 en 48 uur om in jou bankrekening te verskyn