Centre for Learning Technologies
Welkom by Universiteit Stellenbosch

 

 

OLA en die nuwe KI-kind in die HO-buurt: ’n gesprek oor implikasies aan die UShttp://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=9662OLA en die nuwe KI-kind in die HO-buurt: ’n gesprek oor implikasies aan die USDalene JoubertDie vooruitgang in kunsmatige intelligensie (KI) het nuwe moontlikhede vir onderrig, leer en assessering (OLA) in die hoëronderrig- (HO-)omgewing ontsluit en nuwe gesprekke daaroor uitgelok.
Kritiese digitale onderrigmetodieke as voorvereiste vir transformerende aanlyn leer-ervaringshttp://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=9515Kritiese digitale onderrigmetodieke as voorvereiste vir transformerende aanlyn leer-ervaringsDr Sonja StrydomTydens die onlangse Akademieskap van Onderrig en Leer-konferensie (AvOL-) het Dr Sonja Strydom die heroorweging van kritiese digitale onderrigmetodieke as voorvereiste vir transformerende aanlyn leer-ervarings voorgestel.
Besoek aan die Stellenbosch Biblioteek Innovasieruimte: ʼn Buitengewone, asemrowende ervaringhttp://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=9514Besoek aan die Stellenbosch Biblioteek Innovasieruimte: ʼn Buitengewone, asemrowende ervaringElzette le RouxDie maandelikse personeelvergadering van die Sentrum vir Leertegnologieë (SLT) het gedurende Oktober in ʼn ander ruimte as gewoonlik plaasgevind. Die SLT-personeel het die Stellenbosch Biblioteek se Innovasieruimte besoek.
SUNLearn 2023 Module Oorrolhttp://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=9495SUNLearn 2023 Module OorrolThys MurrayDit is weer sulke tyd van die jaar om 2022 af te sluit en te begin met die oorrol proses om modules vir 2023 te aktiveer
Sentrum vir Leertegnologieë: Alumni Nuusbriefhttp://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=9384Sentrum vir Leertegnologieë: Alumni NuusbriefElzette le RouxDie SLT loods ‘n Sentrum Nuusbrief met die bedoeling om die netwerk van alumni uit te brei en nuwe geleenthede vir toekomstige samewerking te skep.
Die Soeke na Kunsmatige Intelligensie in Leuvenhttp://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=9376Die Soeke na Kunsmatige Intelligensie in LeuvenDr Jan Petrus Bosman | Image under license via Freepik.comVir Jan Petrus Bosman, het die akademiese ondersoek wat Kunsmatige Intelligensie (KI) vir hoër onderwys ten breë en meer spesifiek Universiteit Stellenbosch (SU) en die Sentrum vir Leertegnologieë (SLT), beteken aan die einde van 2021 begin.
Sentrum vir Leertegnologieë Opleiding en Kortkursus aanbiedinge vir Semester 2 | 2022http://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=9119Sentrum vir Leertegnologieë Opleiding en Kortkursus aanbiedinge vir Semester 2 | 2022Magriet de VilliersDie Sentrum vir Leertegnologieë is toegewyd om professionele leergeleenthede vir personeel in hul pogings om leertegnologie sinvol in hul kursusse te inkorporeer, te bied.
Medewerking versterk Telematiese Skole-projek verder http://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=9075Medewerking versterk Telematiese Skole-projek verder Christina HarvettBroadband Infraco se korporatiewe maatskaplikebeleggingsprojek het die Hoërskool Ohlange gekies om die skool se inligtings-en-kommunikasietegnologie-infrastruktuur (IKT-) op te gradeer om gehalte-onderwys in afgeleë landelike gebiede te verseker.
Gratis, geakkrediteerde aanlyn leer vir Hoërskoolleerdershttp://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=8988Gratis, geakkrediteerde aanlyn leer vir HoërskoolleerdersChristina HarvettAgterstande in skoolopleiding as gevolg van twee jaar se pandemie-onderbreekte onderrig maak dit duidelik waarom skoolgaande jongmense nie tyd moet mors in die gebruik van wat nou volkome gratis toegang is tot geakkrediteerde aanlyn studie nie.
Gemengde Leer Koördineerders: Professionele Leer Daghttp://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=8913Gemengde Leer Koördineerders: Professionele Leer DagElzette le RouxDeurlopende, innoverende en samewerkende ondersteuning aan fakulteite, asook benaderings van akademieskap tot digitale tegnologieë in onderrig, leer en assessering was die merkbare goue draad tydens hierdie semester se GLK Professionele Leer Dag.