Wanneer 'n inligtingstelsel of programmatuur-toepassing as 'n diens aangebied word, verwys dit na 'n ander model van hoe die stelsel of programmatuur aan die kliënt verkoop word. Voorheen sou verskaffers die produk d.m.v. programmatuur-lisensies verkoop, en die US se Afdeling IT of 'n derde party sou verantwoordelik wees om die stelsel te bedryf (bv. rugsteun, kontinuïteit, hardeware, bedieners, stoorspasie en opgraderings). Met “Software-as-a-Service (SaaS)” neem die verskaffer egter volle verantwoordelikheid vir die bedryf en onderhoud van die diens, en word d.m.v. 'n dienskontrak verbind om die stelsel teen hoë beskikbaarheid aan te bied, en te verseker dat dit op datum gehou word. SUNStudent word as 'n SaaS-aanbieding voorsien, en Serosoft is verantwoordelik vir die betroubare werking, rugsteun, kontinuïteit van bedrywighede, en stelsel-reaksietyd. 'n SaaS is ook 'n "wolkdiens".