Kontak:Ms Nothemba Nqayi
- (021) 808 3717
Plek: Den Bosch, 41 Victoria Street (opposite House Skuilhoek and directly behind the Conservatoire)
Transformatiewe leer in die kollig: leer wat ons lewensuitkyk verander
Hiermee nooi die SOL u graag na ’n etensuur-padkossessie as deel van die Auxin-projek. Die doel van die Auxin-projek is om groeigeleenthede vir US-dosente te skep.
Aanbieder: Prof.
Susan van Schalkwyk
Kort
Biografie: Susan van Schalkwyk is professor in
gesondheidsberoepe-onderrig en direkteur van die Sentrum vir
Gesondheidsberoepe-onderrig by die Fakulteit Geneeskunde en
Gesondheidswetenskappe Sleutelwoorde: Transformatiewe leer-teorie;
kurrikulumvernuwing
“Transformatiewe leer” as 'n teoretiese konstruk is
deur Jack Mezirow aan hoër- en volwassene-onderwys bekendgestel. Mezirow beskryf
transformatiewe leer as “learning that transforms problematic frames
of reference—sets of fixed assumptions and expectations (habits of mind,
meaning, perspectives, mindsets)—to make them more inclusive, discriminating,
open, reflective, and emotionally able to change” (Mezirow 2003:
58). Baie geleerdes het daarop aanspraak gemaak om sulke leer vir hul studente
te fasiliteer, maar daar is ook kritiek ingedien teen die manier waarop die
teorie onkrities in die teoriediskoers geassimileer is (Taylor en Cranton,
2013). Ons het dus 'n omvangsbepaling gedoen met die doel om ʼn kritiese
ontleding te bied van hoe transformatiewe leer in die literatuur voorgestel is,
hoe dit gefasiliteer en geassesseer is en of intervensies geëvalueer is.
In die AUXINsessie deel ek insigte van die studie en
ondersoek moontlike implikasies vir kurrikulumvernuwing by die US. Alhoewel die
studie op literatuur in die gesondheidsberoepe gefokus het, behoort dit ook
relevant vir hoër onderwys in die algemeen te wees, veral wanneer ons besin oor
die maniere waarop ons gegradueerdes leiers en voorstanders van verandering in
ons samelewing kan word.
Na afloop van die sessie sal die potgooi
beskikbaar wees op SOL se Webtuiste: www.sun.ac.za/ctl